Dag 7 – Min bästa vän

Frågan är ju egentligen vem det är? Vänner kommer och går hela tiden. Har ingen kvar sen dagis som många andra har. Dom jag har kännt längst är ju Maria och Nathalie. En jag kännde tidigare tävlade med Nathalie om vem som egentligen var min bästa vän. Ska vi åka ner på dagis nivå nu eller? Den vännen finns inte kvar i mitt liv längre pga de. Hon tvingade mig att välja. Klart jag valde Nathalie. Vem trodde hon att hon va lixom? Finns ingen som kan tävla med Nathalie. MEN. Jag säger fortfarande inte att Nathalie är min bästa vän. Jag har båda mina systrar som betyder lika mycket. Sen har jag Amber. Hon är den enda som inte klagar på hur jag ser ut, vad jag gör, vad jag säger. Hon bara är. Hon vill vara med mig å ta hand om mig när jag är sjuk. Som att jag tar hand om henne då hon är sjuk. Hon vill sova med mig varje natt å krama mig. Det vill inte Maria eller Tessan eller Nathalie. Speciellt inte Nathalie! hon är rädd för tjejbaskilusker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0