Dag 5 - Vad är kärlek

Kärlek är fjärilar i magen osv? Njae.. Kärlek är då man skulle kunna göra allt för den andra personen/djuret/jobbet. Vad de än kan vara. Kärlek till nånting. Man skulle kunna dö för det. Offra allt. Som Benny gjorde i söndags. När det brann hemma hos mig. Han tänkte inte på sig själv. Han tänkte på min lilla vovve som låg där inne i röken. Han sprang in i röken å offrade sitt liv för att rädda en annans. En hjälte. Vet väl egentligen inte om det är kärlek. Men.. Det är det enda viktiga bästa modigaste nån någonsin har gjort för mig. Det enda som finns i mitt huvud just nu. Kärlek är också pussar och kramar. Som min Amber får av alla just nu. Det enda som gör henne frisk. Till å med Kelly ville pussa på Amber. Å Kelly pussar inte vem som hellst. Så lite kärlek finns det nog där också.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag pussar mentalt hela tiden.

2011-02-15 @ 12:34:08
URL: http://smameningslosating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0