Dag 3 - Mina föräldrar

Min mamma, Carina. Hon är piiiip år gammal. Hon är snäll, envis, högljudd, osv.. massa bra egenskaper. Jag tycker det är svårt att berätta om nån annan hur dom är. Men hon är min mamma iaf å hon är bäst! Snäppet bättre än mig! Hon har status. Även fast vi bråkar å skriker på varandra varje gång vi pratar så gör det inget. Jag älskar henne iaf.

Jag har två pappor! En heter Tom å den andra heter Benny. Tom är min riktiga pappa. Han gillar tåg, plocka svamp å resa.
Benny gillar bilar, husvagnar och grillat kött! Han är kär i min mamma å jag hoppas han kommer va kär i henne resten av livet! Tack vare han har jag fått en större familj. Tack Benny för att du är du!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0