Dag 1 - Presentera mig själv

Ok, here we go..

Jag heter Cecilia, men avskyr det namnet. Vill bli kallad för Cissi. Jag är 23 år. Jobbar på Café Göteborg i Umeå. Bor tillsammans med min syster och min underbara lilla mummsiga vovve Amber. Hon är snart 6år. Amber är också delaktig i denna blogg. Hon brukar skriva ibland då jag inte är hemma. Hon är en riktig datanörd. Vill gärna sitta i knä då jag läser alla andra bloggar jag har under favoriter. Vi tycker om kakor båda två. Jag å Amber asså. Vi tycker om att simma, springa i skogen, mysa i sängen, hellst hela dagarna då man är ledig å skita i att städa, tvätta å diska. Vi tycker inte om att bli väckt på morgonen! Både jag och hon grymtar i kör då väckarklockan ringer eller då man blir väckt på något annat sätt. Vi tycker om att fara ut på äventyr tillsammans. Träffa vänner. Vi har rest gensom hela sverige tillsammans. Bil, tåg, buss, båt. Vi håller oss innom sverige. De känns tryggt. Det där med flygplan är inte våran grej. Inte för att Amber någonsin har flygit, men jag vet. Hon sa det till mig. Vi tycker även om mjukglass! Nått som inte Amber sysslar med är snus. Men det tycker jag om. Å be mig inte sluta. För jag vill inte. Jag trivs bra med att vara snusare. Tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0