Oh yes!

Imorrn ska jag på stan med Cissi. Ja, hon heter samma som jag. Underbart. Ska kika på kostym affären. Måste ha en peruk till Halloween! hade först massa tankar att jag skulle va Snövit å Goomba eller bara nått tråkigt som djävulen. Men nu har jag bestämt mig för Cruella DeVil. Hon är ju söt. Kanske måste fara på myrorna eller kupan å kik om nån äcklig gamal päls. Eller så får jag sy om en klänning med fuskpäls på. Känns inte så taggande att gå runt i en gamal luspäls faktiskt. en räv runt axlarna kanske? det vore väl nåt? ... eller inte. Men jag lovar att jag kommer va den bästa Cruella ni nånsin sätt. Har redan tränat in gångstilen! Nått i den här stilen kanske vore nått? Raor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0