När man är ledig

När jag är ledig gör jag inte speciellt mycket. Jag skiter hellst i att duscha å bara går runt å inte gör nått. Idag tex.. Klev upp tidigt.. Gick ut med Amber. Somnade om i sängen till Våra bästa år på tv. Vaknade. Cyklade till mamma å gick ut med hennes hundar. Cyklade till konsum å köpte en Kalle tidning å en tablettask. Låg i sängen å myste.. Å nu är jag här. Typ. Har inte duschat. Har inga planer på middag. Väntar bara på att mamma ska ringa så vi kan fara å köpa hundmat å hämta ut ett paket. Dagens roligaste! Näe jag är ledig känner jag inte tvång till att göra massa saker som dom flesta känner. Jag får inte ångest av att ligga i sängen hela dagen å inte göra nått. Det är skönt att vara ledig. Men nu har jag faktist tänkt ta en snabb dusch å tvätta bort gårdagens smink som antagligen är över hela ansiktet. Då ska playlisten spelas på högsta volym!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0