Mmm.. trosor.. nom nom..

Hej. Pricken här. Den odygdiga. Ja, det är jag, Amber. Tänkte berätta för er vad jag gjort den senaste veckan.
Veckan började bra. Jag skötte mig. Hade roligt ute å tränade massor. Kom till å med tillbaka då matte ropade på mig. Fick godis som smakade bra. Men sen fick jag för mig nått. Jag va sur. Fick ingen långpromenad på morgonen. Jag ville göra livet surt för henne. Matte alltså. Så jag tuggade sönder 3 par av hennes favorit trosor å lämnade dom i hennes säng. Protest! Sno direkt från smutstvätten är jag bra på! Inga problem! Matte vart fett arg. Fick ingen långpromenad på kvällen heller bara för det. Nåväl.
Idag kännde jag för att prova nått nytt! Mitt vanliga jag är att sno mattes äggskal som hon lämnar snyggt vid datorn. Jag menar. Jag vill väl också få i mig lite protein på morgonen. Iaf. Min andra matte käkar ju nått konstigt pulver i påse. Har inte fattat vad det är. Så det va dags för en undersökning! Tog påsen. Smög iväg. Jag va ensam hemma, men det är lika bra att smyga endå. Hoppade upp i mattes säng. Grävde bort täcket å bet sönder påsen! Ut kom pulvret. Smakade INTE gott! Så jag lämnade de där. Orkade inte städa efter mig. Det fick andra matte göra. dammsuga sängen. Usch.. lät inte roligt så jag gömde mig i min koja. Där låg jag. Enda tills stor matte kom hem. Hon tittade surt på mig. Nåväl. jag provade iaf nått nytt.

En bild på mig så jag är sur...


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Sv: Åh tack för ditt svar om cafét, coolt namn... Men såg väldigt gott ut på Fokis bilder :) Om jag är i Umeå så måste jag fika där ;) Tack för ditt svar ingen :)

2010-10-03 @ 09:18:04
URL: http://ottiliasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0