Fika

Visst är det fint att gå ut å fika, sitta å vara romantiska. Titta in i varandras ögon. Djupt. Dricka varmchoklad med grädde å bara vara lixom. Jag ser sånt varje dag. Jag å mina jobbar kompisar blir avis å vill också gå ut å fika å vara romantiska. Dock inte med varandra. Jag å syrran brukar gå å fika ibland. Men de är ju inte sama sak. Vi är inte romantiska. Vi bara bråkar om vems kaka som va godast. Måste styra upp det här! Måste hitta en pojke, som är romantisk. Och som gillar att fika! Så inte jag sitter å gluffsar själv. Det kan ju va lite pinsamt.


Kommentarer
Postat av: Syster

Kom ner och fika med mig! Fast det bli ju inte heller romantiskt. Du får vara romantisk i januari ;).

2010-10-18 @ 19:37:21
URL: http://smameningslosating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0