Aaaaaarmen!!

Tog ledigt från jobbet idag för att vara med på Heas audition. Det va roligt. Vart svettig i håret som vanligt. Alldeles lockigt. Sen hade jag tråkigt. Så jag följde Hea till gymmet å hon skulle vara min personliga tränare. jag skulle göra precis som hon. Jo just.... Fria vikter.. hej bara.. Vi får väl se imorrn vem som ens kan borsta tänderna utan att gråta. För just nu kan jag knappt äta med högerarmen. Fick byta arm å ta vänster typ varannan tugga för jag va så trött i armen. I båda faktist. Jämnvikt. Tack Hea.

En gammal bild som hängt med sen gymnasietiderna... Herr kråka å Bajsmannen. eller va det Fru kråka?




AAAAAAAAARRRRMEEEEEN!! (håkans amen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0